Browsing by Author João Proença

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2005Citizens Services in Porto City Council: a Portuguese Case Study of E-GovernmentJoão ProençaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Evaluating the Impact of Customer Demographical Characteristics on Relationship OutcomesTeresa Fernandes; João Proença; Meena RambocasArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2008Exploring the consumption of charity-linked productsJoão Proença; Inês PereiraArtigo em Revista Científica Internacional
2010Hospital Volunteers - Are They Satisfied?Marisa Ferreira; Teresa Proença; João ProençaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2007Marketing Social e Gestão de Voluntários em ONG'sMarisa Ferreira; João Proença; Teresa ProençaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2018Material de apoio à UC Marketing (1GE209) - Lic. em Gestão 2017-18João ProençaPublicação Didática
2018Material de apoio à UC Marketing B2B (2MK05) - Mestrado em Marketing 2017-18João ProençaPublicação Didática
2018Material de apoio à UC Tópicos Avançados de Marketing B2B (3GE119) - Doutoramento em Gestão 2017-18João ProençaPublicação Didática
2018Material para sessão de R&D na Hanoi University of Science and Technology, Hanoi, Vietnam, Seminário desenvolvido no âmbito do Programa Merging Voices (Erasmus+), 28 de outubro a 10 de novembro de 2018.João ProençaPublicação Didática
2008Motivações dos Voluntários em ONG's: Uma Revisão Crítica da LiteraturaMarisa Ferreira; João Proença; Maria Teresa Campos ProençaCapítulo ou Parte de Livro
2009Motivations in Volunteer WorkMarisa Ferreira; Teresa Proença; João ProençaResumo de Comunicação em Conferência Internacional
2012Motivations Which Influence Volunteers' SatisfactionMarisa Ferreira; Teresa Proença; João ProençaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2013Reassessing Relationships in Consumer Markets: Emotion, Cognition, and Consumer Relationship IntentionTeresa Fernandes; João ProençaArtigo em Revista Científica Internacional
2015Relações em Rede entre Instituições Públicas e Sociais: o Caso da RSMTeresa Proença; Carla Costa; João ProençaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2016Relationships Enablers of Managerial Social NetworksJoão Proença; Teresa Proença; Carla CostaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2007Supplying Outsourcing Relationships: A Case Study AnalysisJoão Proença; Teresa Proença; Luís Mota de CastroArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2008The blind spot of relationships in consumer markets: The consumer proneness to engage in relationshipsTeresa Fernandes; João ProençaArtigo em Revista Científica Internacional
2009The consumers' Profile of SST in the Portuguese Banking ServicesMaria A. Rodrigues; João ProençaArtigo em Revista Científica Internacional
2010Utilization of SST in Banking Services and the Consumer's Brhaviour in PortugalM.A. Rodrigues; João ProençaTrabalho Académico
2013Volunteering for a Lifetime? Volunteers' Intention to Stay in Portuguese HospitalsMarisa Ferreira; Maria Teresa Campos Proença; João ProençaArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional