Skip navigation
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Document Type
Access types
Scientific areas
Scientific areas (cloud format)
Help
Idioma
English
português
Repositório Aberto da Universidade do Porto
Browsing by Author Irene Cadime
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
Title
Issue date
Author
Submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Date
Title
Author(s)
Type
2024
Assessment of math abilities before school entry: a tool development
Joana Cruz
;
Diana Alves
;
Marisa Carvalho
;
Sofia Abreu Mendes
;
Bruna Rodrigues
;
Irene Cadime
Artigo em Revista Científica Internacional
2017
Compreensão de textos: diferenças em função da modalidade de apresentação da tarefa, tipo de texto e tipo de pergunta
Irene Cadime
;
Sandra Santos
;
Teresa Leal
;
Fernanda Leopoldina Viana
;
Bruna Rodrigues
;
Maria do Céu Cosme
;
Iolanda Ribeiro
Artigo em Revista Científica Nacional
2023
Covid-19: dos constrangimentos às oportunidades na promoção da leitura
Joana Cruz
;
Sofia Mendes
;
Sofia Marques
;
Diana Alves
;
Irene Cadime
Artigo em Outras Revistas
2023
Development of a group emergent literacy screening tool
Joana Cruz
;
Sofia Mendes
;
Sofia Marques
;
Diana Alves
;
Irene Cadime
Artigo em Revista Científica Internacional
2022
Face-to-face versus remote: effects of an intervention in reading fluency during COVID-19 pandemic
Joana Cruz
;
Sofia Abreu Mendes
;
Sofia Marques
;
Diana Alves
;
Irene Cadime
Artigo em Revista Científica Internacional
2023
Fluency training for struggling readers: examining the effects of a Tier-2 intervention in third graders
Joana Cruz
;
Sofia Mendes
;
Diana Alves
;
Sofia Marques
;
Irene Cadime
Artigo em Revista Científica Internacional
2022
Remote teaching practices and learning support during COVID-19 lockdowns in Portugal: were there changes across time?
Diana Alves
;
Sofia Marques
;
Joana Cruz
;
Sofia Abreu Mendes
;
Irene Cadime
Artigo em Revista Científica Internacional