Browsing by Author Carlos Brito

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2011A Importância do Marketing para o Desenvolvimento Turístico: O Caso de MontalegreRicardo Correia; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional
2005A Model for Understanding Supply Chain NetworksCarlos Brito; Catarina RoseiraArtigo em Revista Científica Internacional
2006A Network Perspective of the Port Wine SectorCarlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012An Examination of the Tribal Community Dimensions of ICT UsersAna Lima; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2012ASSESSING USERS' PERCEPTIONS ON HOW TO IMPROVE PUBLIC SERVICES QUALITYCláudia Carvalho; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Brand Relationships: A Personality-Based ApproachHelena Nobre; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2018-01-05Business Plan: In or Out? A Holistic View of the Combination of Planning and Learning Processes When Evaluating Business OpportunitiesAmélia Brandão; Sandra Fernandes; Carlos BritoCapítulo ou Parte de Livro
2013Business Service Networks and their Process of Emergence: The Case of the Health Cluster PortugalCarla Ramos; Catarina Roseira; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2009Capabilities exchange through business interaction: An empirical investigation of a client-IT supplier relationshipCarlos Brito; Mafalda NogueiraArtigo em Revista Científica Internacional
2004Consumer Response Analysis to the Electronic BrandsHelena Nobre; Carlos Brito; Paulo LencastreArtigo em Revista Científica Internacional
2012Influência Recíproca entre Empresas e Destino Turístico: O Caso Aquapura no Contexto da Região do DouroRicardo Correia; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional
2012Interação entre Infraestruturas e Regiões: O Caso do Porto de AveiroRicardo Correia; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional
2010Managing interdependencies in supplier networksCatarina Roseira; Carlos Brito; Henneberg, SCArtigo em Revista Científica Internacional
2014Managing Value Co-Creation through Interfaces with SuppliersCatarina Roseira; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2007Market Selection by International New Ventures: A Multi-theoretical ApproachRaquel Meneses; Carlos BritoArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2011Marketing Relacional: Das Origens às Actuais Escolas de PensamentoCarlos BritoArtigo em Revista Científica Nacional
2013Network Pictures and Supplier Management: An Empirical StudyCatarina Roseira; Carlos Brito; David FordArtigo em Revista Científica Internacional
2011Relationship Marketing: Old Wine in a New Bottle?Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2011Sensorial Brand Strategies for Value Co-creationClarinda Rodrigues; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional
2010Service Quality and Customer Satisfaction in Public TransportsFilipa Fonseca; Sofia Pinto; Carlos BritoArtigo em Revista Científica Internacional