Browsing by Author Samuel Lins

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 18 to 36 of 36 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Type
2014Na semana das eleições: uma análise da motivação eleitoral baseada na identidade nacional e na eficácia políticaSónia Cardoso; Miguel Campos; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2017O comportamento de consumo de tecnologias digitais pelo público femininoSamuel Lins; Karina de Lemos Weiler; Rita de Cássia de Faria Pereira; Ceres Grehs BeckArtigo em Revista Científica Internacional
2015O papel do materialismo como mediador entre o prazer nas compras e a compra por impulsoSamuel Lins; Gabrielle PoeschlArtigo em Revista Científica Internacional
2015O papel dos pais e as influências externas na educação dos filhos = The parents' role and external influences in children's educationZoraide Margaret Bezerra Lins; Nádia Maria Ribeiro Salomão; Samuel Lins; Ana Cristina EberhardtArtigo em Revista Científica Internacional
2014O papel dos valores sociais e variáveis psicossociais no preconceito racial brasileiro = The role of social values and psychosocial variables in Brazilian racial prejudiceSamuel Lins; A. Lima-Nunes; L. CaminoArtigo em Revista Científica Internacional
2016O que os adolescentes brasileiros e portugueses pensam quando pensam em comprar?Samuel Lins; Gabrielle PoeschlArtigo em Revista Científica Internacional
2019"Our voices, our meaning": the social representations of sports for brazilian athletes with disabilitiesSamuel Lins; C. Melo; S. Alves; R. SIlvaArtigo em Revista Científica Internacional
2014Perception of parents as a couple and reported current marital social skillsCílio Ziviani; Samuel Lins; Terezinha Feres-Carneiro; Andrea Seixas Magalhães; Renata Mello; Rebeca MachadoArtigo em Revista Científica Internacional
2012Processos de identidade social e exclusão racial na infânciaThaís Augusta Cunha de Oliveira Máximo; Leoncio Francisco Camino Rodriguez Larrain; Aline Vieira de Lima Nunes; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2016Produtos, pessoas e processos: os três P's da compra impulsivaMaria Angélica Padilha de Souza; Raquel Coutinho Amaral; Samuel Lins; Gabrielle PoeschlArtigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
2015Profile and quality of life of patients with esophageal and gastric cancers = Perfil e qualidade de vida de pacientes com câncer de esôfago e de estômagoA. C. Eberhardt; C. L. S. P. Rosanelli; E. M. Berlezi; A. B. Kolankiewicz; M. M. Loro; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2017Qualidade de vida e a cirurgia em cancro da mama: revisão narrativa da literatura = Quality of life and breast cancer surgery: narrative literature reviewA. C. Eberhardt; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2017Racial prejudice and social values: how I perceive others and myselfSamuel Lins; T. J. S. Lima; L. E. C. Souza; A. Lima-Nunes; L. CaminoArtigo em Revista Científica Internacional
2009Servidores públicos federais: uma análise do prazer e sofrimento no trabalhoAline Vieira de Lima Nunes; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2014Sintoma infantil: efeito da transmissão psíquica? = Child symptom: effect of psychic transmission?Luciana Jaramillo Caruso de Azevedo; Terezinha Féres-Carneiro; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2010Social insertion and racial prejudice: Distance from black people and socio-political variablesAline Vieira de Lima Nunes; Samuel Lins; Leoncio Camino; Ana Raquel Rosas TorresArtigo em Revista Científica Internacional
2019Sua personalidade vai ao shopping?: relações entre personalidade e a compra por impulsoSibele Dias de Aquino; Jean Carlos Natividade; Samuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional
2015The effects of having, feeling, and thinking on impulse buying in european adolescentsSamuel Lins; Ádám Dóka; Ezra Bottequin; Ana Odabai; Sara Pavlovi; Ana Merchán; Agata Golasa; Frida HylanderArtigo em Revista Científica Internacional
2013To think, to feel, to have: the effects of need for cognition, hedonism and materialism on impulse buying tendencies in adolescentsSamuel LinsArtigo em Revista Científica Internacional