Skip navigation
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Document Type
Access types
Scientific areas
Scientific areas (cloud format)
Help
Idioma
English
português
Repositório Aberto da Universidade do Porto
Browsing by Author Leanete Dotta
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
Title
Issue date
Author
Submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 9 to 15 of 15
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
Type
2023
Factors influencing teachers' uses of new technologies: mindsets and professional identities as crucial variables
Amélia Lopes
;
Leanete Dotta
;
Fátima Pereira
Artigo em Revista Científica Internacional
2013
Identidades formadoras em enfermagem: novos académicos em novos ambientes do ensino superior
Amélia Lopes
;
Ilda Lima
;
Fátima Pereira
;
Leanete Dotta
;
Elisabete Ferreira
;
Rita Sousa
Capítulo ou Parte de Livro
2023
Identities of teacher educators in higher education: a literature review
Leanete Dotta
;
Amélia Lopes
Artigo em Revista Científica Internacional
2019
Internet-mediated research: a methodological discussion based on a study with non-traditional adult students
Leanete Dotta
;
Amélia Lopes
;
Carlinda Leite
Capítulo ou Parte de Livro
2013
Investigação narrativa, formação inicial de professores e autonomia dos estudantes: uma revisão de literatura = Narrative inquiry, initial teacher training and students' autonomy: a literature review
Leanete Dotta
;
Amélia Lopes
Artigo em Revista Científica Internacional
2019
O movimento do acesso ao ensino superior em Portugal de 1960 a 2017: uma análise ecológica
Leanete Dotta
;
Amélia Lopes
;
Carlinda Leite
Artigo em Revista Científica Internacional
2022
Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais
Fátima Pereira
;
Amélia Lopes
;
Leanete Dotta
Artigo em Revista Científica Nacional